Het gebouw van Sanoma Men's Magazine's. In dit gebouw is Tom werkzaam. Hij werkt zelf niet voor SMM maar voor een educatieve uitgeverij.
Sanoma's Men's magazines is erg actief met crossmediale communicatie. Op hun website smm.nl tref je meer info. Zij haken daarmee in op de trend die leeft bij adverteerders. Met slinkende reclame budgetten toch het gewenste bereik behalen is natuulijk een ideaal. SMM biedt daarvoor een breedt platform van mannenbladen, websites en andere media en evenementen waarbij je de gewenste man moet kunnen bereiken. Overbekende titels als Playboy, Sportweek, Panorama, grasduinen, Fiets, Revu, Truckstar en Moto73, worden daarvoor ingezet.
Sanoma's Men's magazines is erg actief met crossmediale communicatie. Op hun website smm.nl tref je meer info. Zij haken daarmee in op de trend die leeft bij adverteerders. Met slinkende reclame budgetten toch het gewenste bereik behalen is natuulijk een ideaal. SMM biedt daarvoor een breedt platform van mannenbladen, websites en andere media en evenementen waarbij je de gewenste man moet kunnen bereiken. Overbekende titels als Playboy, Sportweek, Panorama, grasduinen, Fiets, Revu, Truckstar en Moto73, worden daarvoor ingezet.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten